خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]

سه شنبه 26 شهريور 1398
ن : ارشیا

تولید اعتماد در مشتریان

تولید اعتماد در مشتریان
ما میتوانیم با به کارگیری از یک سری رفتارها و اقدامات ویژه , رابطه‌ی دلخواه‌مان را با مشتریان‌مان ساخت کنیم . هنگامی که دریافتیم کدام یک از این اقدامات مؤثرترند , میتوانیم بر روی یک رابطه‌ی طولانی زمان و دارای منفعت با آن ها حساب باز کنیم .

گرایش مشتری , مهارت و تخصص و بضاعت ایجاد عشق و علاقه عواملی می باشند که تأثیر مثبت بر اعتماد متقابل اشخاص می گذارند و سبب به تولید رابطه‌ی توانمند و طولانی مدت با مشتری می گردند . ولی گرایش فروش دلیلی است که تأثیر منفی گذارده و اثر مخرب بر اعتماد متقابل می گذارد .

هرچند جامعه‌ی انگیزه این پژوهش فروشندگان و کارکنان حرفه‌ای در مواجهه با مشتریان خویش می‌باشند , ولی شما می توانید از آن برای برقراری رابطه با اطرافیان‌تان مثل مدیریت و همکاران‌تان برای قبولاندن پیشنهادات‌تان به آن‌ها و ارتقا اثرگذاری و نقش آفرینی خویش در سازمان‌تان هم به کار گیری فرمایید .

دراین‌صورت بایستی چک واقعی‌تری از نیازهای مشتری داشته باشید , تولیدها و سرویس ها را با صداقت بی نقص به آن‌ها معرفی فرمایید , و از حقه بازی و از فشار آوردن به آن ها برای خرید محصولات‌تان اجتناب نمائید .

برای تقویت فاکتور گرایش مشتری در خودتان , از خط مش فروش مشاوره‌ای برای شناسایی و برآورده کردن نیازمندی‌های مشتریان و اجتناب از «فروش سخت» به کار گیری فرمائید .

زمانی که مرحله بالایی از تخصص را از خویش به اکران بگذارید برای مشتری خیلی راحت‌تر خواهد بود که به شما اعتماد نماید و مطمئن شود که مال و یا این که خدمتی که شما به وی عرضه می کنید , با دقت به نیاز وی شایسته ترین مورد است .

تخصص به شما اعتبار می بخشد و شما‌را کارکشته می‌سازد که با خودباوری بالا به سوالهای و درخواست‌های مشتریان به خیر جواب دهید .


همینطور داده ها خویش در مورد صنعتی که در آن اشتغال دارید , آپدیت نگه دارید . احتمالا برای این کار حتمی باشد تا از روش شبکه‌های اجتماعی با خبرگان مشغول به کار در صنعت‌تان در رابطه باشید و در رویدادهایی مانند نمایشگاه‌ها و همایش‌ها کمپانی فرمائید , که به شما یاری میکنند تا فهم و شعور عمیق تری از صنعت‌تان داشته باشید .

بضاعت تولید عشق مرتبط با تأثیری است که شما بر روی سایر افراد می گذارید . جورجس و گوئنزی متوجه شدند که تولید عشق و علاقه در مشتری در اولی فرایند رابطه با مشتری قادر است باعث به اعتمادسازی گردد . البته در حالتی که با دیگر عامل‌های اصلی مثبت دیگر ملازم نشود نمی‌تواند تأثیر ضروری را بر رابطه‌ی طولانی مدتان داشته باشد .

همینطور می توانید با معرفی اضافه خویش و حرف کردن راجع به علایق و تجربیات‌تان رابطه‌تان را شخصی تر نمائید و با توکل بر هوش عاطفی و مشاهده کرد مثبت‌تان در طرف مقابل ایجاد عشق و علاقه فرمائید .

تلاش نمائید کاری فرمائید که بقیه افراد از بودن در کنار شما حس خیر و خوبی داشته باشند . با ثنا صادقانه‌ی طرف مقابل و قدر دانی از وی صمیمیت خویش را نشان داده و علم و تخصص خویش را دردسترس وی قرار دهید .


کسانی که گرایش به فروش دارا‌هستند بیشتراز این‌که به برآورده کردن نیازها و خواسته‌های مشتریان‌شان علاقه‌مند باشند , صرفاً در ادامه فروش محصولات‌شان می‌باشند . لذا احتمال دارد که تولیدها و خدمات‌شان را با جزئیات صحیح و ظریف و صادقانه به مشتری معرفی نکنند و از روش حقه‌بازی و فشار آوردن به مشتری بخواهند جنس خویش را به وی بفروشند .